Själv nu!


Nu är älsklingen på väg ut med flickorna, och Juliette ska självklart ha med sig L & L...*hihi*
Men det är helt okey då det blir roligare för henne!
Så nu blir jag ensam hemma, med inget direkt att göra eftersom maten är avklarad, disken är tagen och bordet avtorkat! *gött*
Idag blev det lättlagad mat då älsklingen skulle få laga den, kände att jag lagat så mycket mat sen skolan slutade så jag ville verkligen slippa laga mer mat just för stunden.
Så dagen till ära serverades blodpudding med lingonsylt! *gott*
Så vad ska jag göra nu då?
Ska i alla fall ta en kort promenad på gården och lämna ut inbjudningskorten, så man har det gjort. Sen har jag ingen aning och inga planer!
.
Ha en fortsatt trevlig lördag så höres vi snart igen!
*kramizar!*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback