Suprise!



När alla dessa föberedelser var klara var det bara för älsklingen att komma hem! *yeees*
Så Tine gick in till sig och sa till dem att de skulle komma! Allting var framdukat och klart (jag hade t.om fått bort allt från bänkarna) så det var bara för min älskling att öppna sin present innan vi satte oss vid bordet!
Eller ja.....bortsett från grannarnas lilla son Emil som tjuvstartade! =P *han är såååå himla söt*
(men är man bara 1,5år så FÅR man göra så) *hihihi*
*2 stycken motion plus till wii*
*NHL slapshot till wii*
*2 handkontroller, 2 nunchuck samt laddare (mega pack)*
.
Sen satte vi oss vid bordet och han fick öppna kuveret och läsa för alla....eller ja....försöka, men alltid något barn som kommer och utbrister något! *precis som det ska vara* =D
*Alla som varit med och sponsrat för att göra allting möjligt står med i kortet och på första sidan är det en bild på paintball: för till våren/sommaren ska älsklingen ta med sig Harald och 4 "grabbar" till för att ha riktigt kul ett par timmar*
Sen var det bara att hugga in på maten!
Det serverades chilimarinerad hemmagjord klyftpotatis med ugnsstekt kyckling, kalla exotik mangosås samt skivad baguette, smör och sallad! *mumma*
T.om Harald åt en hel del som inte gillar kyckling! (min måste ha smakat lite gott i alla fall) =P
Så jag tar det som en stor komplinang! *hihihi*
Han var nog rätt glad för presenterna....*hoppas jag*
Maten gillade han vet jag! =D
Och så hade jag varit lite rolig och ställt fram 1 liters ölsejdlar till Harald och min älskling....det tog min älskling bara 3 timmar att få i sig den! *hahahaha*
Ingen svamp där inte! =P
.
*Fortsättning föjer...*


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback