Upprymd!


Nu sitter jag här igen och skriver lite i väntan på att Elle ska komma tillbaka från dagis med min lilla gullunge!
Är så glad och upprymd idag så tror inte att någonting kan förstöra mitt underbara humör...och i så fall krävs det nog väldigt mycket för det! =P
Löpbandet är ihopskruvat, testat och står på plats! Känns helt underbart och jag längtar tills det finns tid över för att inviga det ordentligt! =)
Kommer bli absolut senast imorgon! *yes*
Resten av dagen ska jag spendera med att prata med Elle i väntan på barn och make. Sen blir det att försöka få ordning i förrådet och få bort allt från altanden....det ser nästan ut som en soptipp där nu! *usch*
Sen ska jag försöka ta mig till tårtpinglan...men det beror på om maken kan följa med då jag inte vill åka själv...annars får det bli om en vecka! =)
Nu ska jag se om det finns något mer jag kan fixa med och så kom nog min lillsnutta nu så ska prata med henne lite och så självklart pussa och krama henne ordentligt!
Ha det bra så hörs vi senare!
*Kram på er!*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback