Usch vilken natt!


God morgon på er!
Eller god och god...vet inte om jag själv tycker den är det, men bara att bita ihop och se glad ut!
Hade jätte svårt att sova inatt, låg och vände och vred på mig, allt för att jag inte hittade ett bekvämt sätt att sova på. Och när jag väl somnade så vaknade jag hela tiden, så låg nog inget bra alls ändå! *suck*
Så den här dagen kommer bli väldigt lång och det kommer bli väldigt svårt att plugga, speciellt då jag ska läsa, läsa och åter läsa.....kommer somna hela tiden! =(
Så nu står jag i valet och kvalet om jag ska strunta i att plugga idag och ägna mig åt annat som håller mig vaken till ikväll för att somna lättare då....
...eller om jag ska ta förmiddagen till att vila eller sova när lillan är på dagis så jag har lite extra energi när alla barnen kommer hem i eftermiddag????
Valet är svårt....men egentligen så styr väl kroppen själv oavsett vad jag vill!
Men jävligt trött är jag....ögonen svider och jag vill bara sova mer. Men nu måste jag snart väcka lilltjejen så hon blir klar i tid till dagis.
Vi lär nog inte kunna gå 5 min innan hon börjar med tanke på halkan ute....det är ju inte så att riksbyggen eller kommunen har sandat eller saltat ute....de är för lata och mycket bättre att folk halkar runt som bambi på hal is! *irriterande*
Jag hoppas i alla fall att ni har sovit gott och får en bra dag! Ska försöka orka skriva lite mer senare!
*Kram på er!*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback