Väntar på frukost...


Emilia är nu på dagis och de andra barnen i skolan. Maken har precis dammsugit...så TACK älsklingen min!himla skönt att slippa göra det sen! =)
Nu väntar vi båda på att brödet ska tina så pass mycket att vi kan äta frukost! Jag är så j*vla hungrig, min mage bara kurrar och kurrar och praktiskt taget skriker efter mat! *längtar*
Sen vet jag inte vad vi ska göra. Imorgon har jag lite planer, men skulle behöva handla. Så egentligen vore det bäst att ta det idag, då jag inte är hemma i morgon och på fredag jobbar älsklingen min ett 12 timmars pass så vill vara snäll och låta honom vila innan han ska till jobbet! =D
Och jag vill jätte gärna ha fredagsmys med barnen på fredag så då behöver vi handla lite grann innan!
Fast visst....jag kan ju ta bussen och handla på fredag själv....så kan vi ju alltid veckohandla på lördagen! Men vill vara snäll mot älsklingen och låta honom vila då med eftersom han kommer hem jätte sent (eller tidigt) på fredag natt/lördag morgon, och sen går han på för ett nytt 12 timmar skift jätte tidigt på söndag morgon!
Så enda dagen han är ledig kanske det vore riktigt skönt att kunna slappa och bara vara och slippa springa i mataffären! *tror det i alla fall*
Jaja....vi får se hur det blir. Det märks! =P
Nu har jag inget mer att skriva....ska kolla om vi kan äta frukost....innan jag svälter! =P
.
*Ha det super gött*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback