Våran picknick!


Nu har vi haft picknick i vårt vardagsrum. Jag tror faktiskt barnen tyckte det var riktigt roligt. =)
Vi satt och pratade om film, sommar, värmen och allting annat. De pratade om hur bra fantasi jag har och att det blev perfekt.
Så jag kan ju berätta att vår vardagsrumsmatta var gräs och så hade vi moln på väggen och självklart en sol! En picknick korg med godsaker och så självklart en picknickfilt! =)
Och vår toalett var ett utedass....som Juliette "pruttade sönder"! =/ *hahaha* Fantasin deras är det inget fel på i alla fall! *asg*
Det här var riktigt roligt och jag hoppas att vi gör om det någon mer gång! =P
Här får ni några bilder i alla fall! En del är inte så jätte bra då kameran slutade fungera till och från, men ni ser nog en del och får en hum i alla fall! =)
*våran picknickkorg*
*våra moln*
*solen*
*barnen med picknickkorgen och gräsmattan syns bakom =) *
*gott, gotti gott gott*
*en törstig tjej*
*en glad kille*
*en avstängd "klätterställning", den kan rasa så man får inte leka där*
*Munkar....barnens favoriter....och man kan ha mycket kul med dem*
*Theodor ligger och softar i det mjuka "gräset"*
*Gott tycker Emilia*
*Mamma och dotter fular sig*

*Detta var KUL tycker Emilia....och de andra så klart!*
.
Ja ni....här kom bilderna....vi hade det jätte kul och super mysigt. Och vi hade säkert suttit kvar på picknick fortfarande om inte Juliette ville gå och leka med en kompis.
Men vi har haft lite mer än en mysig timme tillsammans, så det är helt okey. Självklart ska hon leka en stund nu!
Och under tiden ville Theodor spela krysslåda och jag tänkte väl måla lite med Emilia då jag lovat henne det. Efter detta är det nog dags att fundera över maten och resten av dagen! =)
.
*På återseende...*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback