YEEEEEEESSSSS!!!!!!!


ÅH vad jag är GLAD just nu! =D
De ringde precis från DHL och undrade när de kan leverera mitt löpband som de hade tappat bort på terminalen!!!!
Så imorgon mellan kl 13-15 så kommer de med det! ÄNTLIGEN!!!
Så jag är så jävla glad och upprymd just nu!

Vilket kanske inte är så konstigt då jag beställde det i höstas och det skulle ha kommit v. 42 men var slut så var tvungen att beställas från leverantören, vilket fördröjde leveransen till mig ända till v.1! =/
Men blev tidigare lagd och skulle komma v.52 "redan", men istället för att kunna köra ut det när det kom till Karlstad den 29 november så slarvades det bort!
Men nu kommer de med det, och jag är så glad! Så nu spelar de här veckorna med lååång väntan ingen roll längre! =D
Nu är det bara att göra plats i vardagsrummet för det och sen köra igång! Inga undanflykter eller ursäkter! *underbart*
Så nu Elle! Nu kan vi börja träna ihop! Nu kommer du inte undan du heller! *hahaha*
Nu ska jag göra lite nytta här hemma innan det är dags att hämta lillan! Skriver säkert mer senare!
Hoppas ni är på lika bra humör som mig och jag önskar er alla en super bra dag i det soliga och fina vädret!
*Kramar i massor*

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Stefanthale

Hi, I just wanted to say that I really like your site!

Postat av: Nina

Hi!

Thanks! =)

That's nice of you.

I hope you get a wonderful weekend!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback