Seg...

Sitter nu här på altanen och känner mig lite trött och seg, samtidigt som jagg funderar över de sita dagarna och vad jag kan skriva om dem. Inder att det är väldigt skönt att bara vara och att jag fortfarande tycker det är lika kul att leka med min mobil. Så med andra ord älskar jag den här mobilen! :-D Men men...de sista dagarna var det....vad har jag gjort då? Som ni redan vet så har jag storstädat lägenheten och rensat en hel del. Får se om jag får tillbaka min ork och energi en annan dag då jag gärna rensar på fler ställen. Alltid lika skönt att bli av med saker man inte använder. ;-) Sen har vi veckohandlat och så har jag kämpat med att få barnen att försöka få barnen att hålla sams. Men just nu tror jag verkligen det är ett helt omöjligt uppdrag! *suck* Jag har även varit duktig och vattnat alla mina rabatter alla kvällar (utom igår då det spöregnade på kvällen). Jag har även tagit tummen ur röven oxh frostat av vår frys....så nu är det klart och det är bara att vänta på att det ska bli kallt nog för att ställa in saker där igen. *gött som fan* Sen hade jag Elle här på besök härom kvällen. Så vi spelade kort och njöt av solen och värmen. Det var kul som omväxling då man mest gör samma sak hela dagarna. Sen åkte min älskling till stan igår för att käka mat med polare och under tiden drack jag kaffe med Claes och sen fördrev tiden med Anna-Karin. En stund satt vi även ute på leksakslådan och roa oss med hennes gubbe och son. Sen bröt ovädret ut och de gick. Resten av oss väntade på att älsklingen skulle komma hem så vi kunde baka vår pizza och sen bänka oss i soffan för att kolla på den onda dockan filmerna. *skitkul* Lika bra att passa på då det bara var pojkarna hemma, då mamma var snäll och tog Emilia och Juliette följde med älsklingen till Gbg, till farmor (han åkte dit efter middagen med polarna), för att hjälpa till med flytten och hämta henne till Karlstad! :-D Så med andra ord såg pojlarna och jag filmer och åt massa gott, men blev inte så sent som vi trodde och barnen tyckte inte filmerna var så hemska som de hade förväntat sig. :'( Sen imorse var det bara att gå upp när man vaknade, fotografera grannen lite innan vi åt frukost ute på altanen. *underbart* Sen tog vi en promenad till Elle så jag fick lite gott kaffe. Och så fulade vi oss på fejjan. *hahaha* Sen blev det hem för att flrbereda maten och fotografera grannen lite till! *sååå kul* Och sen var det bara att invänta mamma och lillan samt älsklingen & co från gbg aå vi kunde äta. Blev kyckling med pasta och creme fraishe. *mumma* Och sen stack alla...jag fixade med disken, torkade av bänkar, bord och spis innan jag torkade ur frysen och satte igång den igen. Och nu sitter jag här och bloggar i väntan på att alla ska komma tillbaka. Men det är riktigt skönt med tystnaden och lugnet! :-P Men den tog slut nu då David kom, så avslutar och önskar er alla en bra kväll! Det ska jag ha...njuta av familjen och oilla Zorro som ska vara här tills imorgon! *myyyys på hög nivå blir det* Kram på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback