Bilen!

Sitter nu i bilen på väg hem från gbg. Har åkt ungefär en halvtomme och jag måste att det känns helt sjukt att blogga från mobilen. Det är första gången jag får internet att fungera ordentligt, eller ja, det fungerade rätt fint hos Emma på hennes fest när jag lyckades uppdatera min status på fejjan. hehe Men idag är första gången jag använder det riktigt ordentligt och måste medge att det fungerar rätt bra trots att det är så segt OCH svårt att skriva. Sen att jag blir åksjuk av att inte kolla på vägen visar bara vilken nörd man egentligen är! HAHAHA Så med detta tror jag att jag avslutar och önskar er alla en underbar dag! Och alla underbara läsare från Karlstad kanske kan vara gulliga och få solen att stanna kvar så jag kan njuta av den ordentligt när jag väl kommer hem!? Kramar till er alla!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback