Blev ingen...


...uppdatering igår kväll. Men jag antar att det kan bli så mellan varven ibland. Så jag har gjort mina uppdateringar nu på morgonen istället! =)
Men jag ska vara snäll emot er och inte dra ut på det genom att skriva massor. Utan det blir rätt kort och enkelt idag! Just nu i alla fall! =P
Vi har ätit frukost, fixat med disken, sorterat, vikt och lagt in ren tvätt och nu går dagens första tvättmaskin! *me like*
Zorro är ute och leker/gnäller om vartannat! *hehe*
Men han vänjer sig mer och mer, och oavsett hur mycket behov han gör inne så är han världens sötaste lilla valpkille!!!
Men men....idag blir det nog en rätt lugn dag! Vi ska snart göra oss i ordning för en tur till  museiparken då de har massa roliga saker för barn att prova på under dagen (först förbi bensinstationen). Vi skulle först inte åka, då det känns som om det inte finns så mycket för Emilia, men eftersom vi har valpen så kan vi ändå inte vara borta speciellt länge så vi tänkte att vi åker ner en sväng och kollar läget i alla fall!
Mer info om detta hittar ni här:
http://karlstad.se/apps/symfoni/karlstad/karlstad.nsf/($All)/65371324FF6F8A51C12578A100591480?Open
Nä...nu ska jag fixa ordning det sista här hemma för att se se till att alla är klara. Ingen brådska men med min familj behöver man vara ute i god tid då det oftast tar mer än 30 min att avsluta spel och annat de håller på med! =P
Älskar dem oavsett vad....även om jag blir lite frustrerade på dem mellan varven! *fniss*
Men jag hoppas att ni alla får en bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback