Dagen springer iväg.


Den här dagen försvann rätt fort, men insåg det inte förrän nu när jag såg vad klockan faktiskt är!
Men men....började med en morgonkaffe med Tine innan jag slängde i mig frukosten samtidigt som Theresia med familj kom in genom ytterdörren. =S
Sen blev det lite mer kaffe och massor av prat om lite allt möjligt. Det var riktigt kul att se dig igen! =)
När de hade åkt blev det för mig att slänga ihop lite mat. Inget märkvärdigt alls idag utan det blev så enkelt som stekt grillkorv med snabbmakaroner. *urk*
Men barnen är nöjda så ska inte gnälla för mycket. =P
Efter maten blev det att fylla diskmaskinen och sätta igång den, diska resten för hand, rengöra bord, bänkar och spis för att sen fortsätta med att sortera, vika, lägga in all ren tvätt samt sätta igång en ny omgång i tvättmaskinen.
Och så blev det att dammsuga köket, då det låg en del gräs på golvet samt en del makaroner efter lilltjejen.
Nu är allt det gjort och snart blir det att sätta på en ny kanna med kaffe då C kommer på besök. Sen blir det nog att ta en lugn kväll för min del! Tror jag....men som vanligt är risken stor att jag kommer på något annat att göra istället för att ta det lugnt! *fniss*
Önskar er i alla fall en fortsatt bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback