Dagens checklista!


Ojojoj...nu tycker jag nog att jag har legat i rätt fint! *fniss*
Kolla själva...
  • Tömma diskmaskinen - CHECK
  • Plocka i diskmaskinen - CHECK
  • Diska en del för hand - CHECK
  • Rengöra alla köksbänkar och skåp - CHECK
  • Rengöra spis och fläkt - CHECK
  • Bädda sängar - CHECK
  • Plocka undan i alla rum - CHECK
  • Dra upp alla rullgardiner - CHECK
  • Vädra - CHECK
  • Byta alla ljus och tända doftljus - CHECK
  • Sortera ren tvätt - CHECK
  • Vika och lägga in ren tvätt - CHECK
  • Sätta igång en ny omgång i tvättmaskinen - CHECK
  • Rengöra toalett - CHECK
  • Rengöra handfat - CHECK
  • Rengöra badkar - CHECK
  • Putsa speglar - CHECK
  • Damma vardagsrum, sovrum, lillans rum och kök samt badrum - CHECK
  • Skaka, rolla och piska mattor - CHECK
  • Städa, sopa och rengöra altanen samt utebordet - CHECK
  • Rensa ogräs - CHECK
  • Tvätta av, sopa och rengöra balkongen - CHECK
  • Tömma och gå ut med sopor - CHECK
  • Fixa frukost (till barnen) - CHECK
  • Rengöra köksbord sat vardagsrumsbord - CHECK
  • Sopa ute på framsidan samt plocka undan
  • Dammsuga ovanvåningen
  • Skura ovanvåningen
  • Duscha
  • Göra mig iordning
  • Fixa lunch (Några förslag???)
  • Städa Emilias rum
Jupp..så har min morgon sett ut. Och allt detta på "bara" 1 timme och 45 minuter....hmm...kanske innebär att det egentligen inte behövde göras!?!? =S =D
Nu ska jag nog unna mig lite frukost innan min mage säger ifrån och blir sur på mig. Efter det ska jag ta itu med det sista och så måste jag nog kolla hur barnens rum ser ut....antar att Davids ser ut som om 10 bomber slagit ner igen. *hahaha*
Tror det är typiskt tonåringar....och jag har ett svagt minne om att jag var typ likadan! *hehe*
Jaja....jag har varit flitig....tycker jag själv...så nu ska jag fixa min egen frukost och sätta mig på altanen och bara njuta i några minuter innan jag fortsätter med resten!
Kommer vara lite trött sen, men det gör inget för jag kommer må så förbannat bra när det blir ren(are) här hemma! *jag vet...jag är pedantisk* =P
Ha en fortsatt bra dag allihopa!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback