Ej planerat! =)


Hade lite långtråkigt efter alla aktiviteter i Museiparken igår eftermiddag så det slutade med att jag packade en väska och tog cykeln ner till Jakthorn för en fest hos faster Emma!
Jag hade skit kul och det var en del roliga människor där så man fick en del socialt umgänge ett par timmar! ;) (ursäkta en del av bilderna, de är trots allt tagna med alkohol i kroppen).
*Urk...vidrigast var att han faktiskt åt upp salta pinnen efter*
Var inte meningen att vara där så sent och det var definitivt inte meningen att jag skulle dricka speciellt mycket. Bara en drink eller så. =P
Men men...det är inte alltid det blir som man tänkt sig eller planerat och ibland sker andra saker. Så istället för två glas så försvann halva flaskan! :S  *oops*
*supergott att blanda med ananasjuice och sprite....SLURP*
.
Innan jag åkte var det sprit strax över bacardi märket (den runda ringen över texten) på flaskan....och nu är det inte alls så mycket kvar! =S
Men men....de skulle i alla fall ut på krogen och Emma ville gärna jag skulle följa med, men då jag visste att älsklingen skulle upp för att jobba och jag blir själv med barnen så kände jag att det inte var någon bra idé alls, så istället åkte/ledde jag cykeln till underbaraste Elle och fick mig fler skratt och en kaffe så jag skulle "orka" gå vidare hem.
Vid det här laget blåste det ordentligt ute och promenaden hem blev låååång! *fniss*
Väl hemma blev det ett stoooort glas mjölk och lite cola för att sen sätta mig framför tv:n och inser att det snurrar lite väl mycket, så jag äter ostskruvar istället för att sova. =D
Men någon gång somnar jag och vaknar till halv 4 av att jag har tandvärk. =(
Tar en cigg och ser att jag fått två sms av Daniel angående efterfest hos Emma och de tyckte jag skulle vara med....nice....men orkade inte, och så var det typ 3 timmar sen han skickade dem med! =P
Lägger mig och tvärdäckar och vaknar vid fem tiden och kryper då ner i sängen och sover jätte gott. Emilia kommer in ett par gånger och kollar läget, frågar när jag ska gå upp och allt hon får till svar är: "Snart!"
Så hon går ut och stänger dörren för att sen komma tillbaka efter en stund igen och frågar om jag tänker vakna snart! *hehe*
Vid halv tio får hon upp mig och ser då att jag fått sms av Elle! Hon väntar och väntar på att vi ska komma. Hade tydligen väntat sen sju imorse! *haha*
Så vi ringer henne, röker en cigg, packar en väska, sätter på en tvättmaskin och tar ungen och hunden och går!
Väl där blir det frukost!!!
Underbart gott med limpmacka med ost och så ett stooort glas med oboy, för att sen prata lite, röka och dricka kaffe innan jag var tvungen att gå hem!
Under tiden vi drack kaffe skulle Emilia "rädda" Zorro från Stella.....hon tyckte att hon bet honom för mycket så hon lyfter upp honom och säger nej hela tiden. Jag och Elle satt och skratta så vi kikna, och i slutet filmade jag dem lite.
Hon tror verkligen att Zorro får ont när de busar och leker! *gullunge*
.
Nu är man hemma. Har precis marinerat kycklingklubbor, tagit fram bröd och nu står kycklingen i ugnen och Theodor äter "lyxfrukost" (färsk baguette) och njuter av denna lugna och tysta morgon!
Men nu ska jag avsluta, prata lite med min son och sen se till att vi har allting hemma som vi behöver ha med oss ikväll!
Jag hoppas i alla fall att er lördagskväll var riktigt bra och att dagen hittills har varit bra! Jag lovar att titta in mer så fort jag får tid! Skickar er en sommarkram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback