Fan vad kul...


...man kan ha en fredagskväll! *asg*
Anna-Karin var här med barnen, syrran & Tony och sen kom Agda en sväng, och vi åt lite kex och ost, samt lite annat snacks. Skulle dricka vin, men blev bara två cider, sen var det inget gott längre!
Men smakade på rött vin i alla fall och jag står kvar vid att det är JÄTTE äckligt! *fniss*
Syrran har färgat sina ögonbryn samt fransar och så vaxade hon mina ben med hjälp av både Anna-Karin och Agda....får se om jag kan få ta del av film och bilder Agda fixade under vaxningen....så ni får se "kinkiga" jag! *hahaha*
Och jag måste säga att det inte alls gör så jäkla ont som alla säger! Skulle lätt kunna göra det fler gånger! *hehe*
Hade skitkul när vi fixade med vaxremsorna, speciellt då Anna-Karin utbrister att de ser ut som trosskydd! *hahaha*
*Vad tycker ni?*
.
Efter vaxningen blev det en ögonbrynsplockning som Agda fixade på mig! *tack*
Och än en gång kom jag underfund med varför jag rakar dem istället, för fy fan vad ont det gör! Men nu är det gjort, tog bara två år, så antar att det dröjer minst lika länge till nästa gång! *fniss*
Men men....efter allt detta var det dags för syrran att köra hem Agda då hon ska sova, känns helt okey då jag känner mig jävligt trött själv efter den här hektiska dagen och alldeles för lite sömn natten som var.
Men innan de åkte roade vi oss med Agdas mobil med en app som heter Zombiebooth.....FAN vad jag vill ha en ny mobil!!! NU!!! *helst igår*
Det här blev i alla fall resultaten! Så jävla roliga bilder....dock ännu bättre IRL när man har ljuden med, samt att de biter på ens finger! *hahaha*
Vi skrattade allihopa så vi kiknade! FY FAN vad kul!
*Agda*
.

*Syrran*
.

*Syrrans kompis Tony*
.

*Och så självklar "lilla" jag*
.
Nå...vad tycker ni om dessa bilder??? Roliga eller skrämmande?
Nä...allt från mig, ska göra mig iordning för natten så jag kan lägga mig snart! Behöver mer sömn inatt känner jag! Sov gott och ni.....dröm sött! ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ann

Haha roliga bilder...

Men ärligt skulle jag möta sådana gubbar på stan vänder jag och springer åt motsatt håll vart dom kommer i från... HUVALIGEN

Postat av: Komma

Hahaha...jag skulle nog springa jag med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback