Finalen av Talang!


Spännande som fan var det ikväll! Och nog fasiken hoppades och önskade jag hett att Rasmus skulle vinna. Han var rykande het på scen ikväll!
.
Men det blev inte han. Utan de två som hade fått flest röster var operasångaren Steve och sen Simon med rubiks bub. Och direkt tänkte jag: "Det skiter sig helt....Steve kommer garanterat vinna!"
På helspänning satt älsklingen, jag och Juliette och önskade hårt!
Och fan vad fel jag hade!!!!
För SIMON vann Talang 2011!
Och jag tycker han förtjänar det då han verkligen har en talang! Han gör något som antagligen inte så många klarar. Och finalnumret är nog fan så svårt att lyckas med. Med massor av tid kvar med!
BRA JOBBAT SIMON!!!!
*Första bidraget från Simon*
.
*Simons bidrag i semifinalen*
.
*Och Finalens bidrag...ROCK ON*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback