Första dagen...


...och samtidigt näst sista innan man verligen kan slappa och bara vara. *underbart*
Den här morgonen har jag tillbringat i soffan, skickat David till skolan och fixat frukost till oss andra. Efter frukosten blev det en tur till Välsviken för att veckohandla. Blev en del, men inte så farligt mycket. =)
Och nu är vi hemma och har precis packat in alla varor. Huvudet snurrar lite och jag känner mig trött och illamående. Så tror jag ska passa på att vila en stund innan det blir dags för lunch och sen får jag besök! *trevligt*
Jag hoppas ni alla får en riktigt bra dag i vårt fina väder. Visst det blåser lite, men det är ändå skönt ute! =)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback