Hej svejs!


Kvällen igår blev väldigt lugn då pojkarna sover hos kompisar och det bara var flickorna hemma. Så Emilia fick lägga sig vid 19.30 och se en film, sen beställde jag mat till mig då jag kände mig helt svimfärdig!
Det blev en pizza frites med isbergssallad till mig. Juliette fick dela, då hon var hungrig och jag glömde beställa barnpizza så hade inte orkat äta upp hela ändå! *hehe*
Smarrigt värre var det!!!
Och kvällen spenderade vi i soffan med att äta och kolla film, Juliette sov inom 20min. *hahaha*
Filmen vi såg heter "Red riding hood" och var riktigt jävla bra! Älsklingen kan nog inte uttala sig så jätte mycket då han somnade och missade sista 30-40min. *hahaha*
Så vill ni se en bra film rekomenderar jag denna!
Sen blev det sängen, kolla lite på tv, men tvärsomnade på en gång! *skönt*
Sov sen hela natten tills älsklingen väckte mig vid 8 för att fråga hur mycket mat vovven skulle ha! *hehe*
Sen har vi ätit frukost och torkat golvet i hallen...IGEN! *suck*
Jösses vad trött jag är på att det luktar badhus här hela jävla tiden. Och jag fattar inte varför han skiter och pissar inne när vi går ut ofta med honom och stannar ute länge med honom. Ja vi går ut när han ätit, sovit och lekt och så en hel del med gånger där emellan! Men ändå sätter han sig på golvet nästan direkt efter! *suck*
Men men....bara att bita ihop och fortsätta....det är ju trots allt "bara" 8 dagar till! *hihi*
Och efter att vi lämnat honom ska jag storstäda och tända så mycket doftljus jag bara kan för att slippa den här jobbiga "badhuslukten" (jävla klorin)!!!
Efter frukost och golvtorkning så satte jag Juliette i ett fotbad då hon har fått en vårta. *stackaren*
Och så skulle vi frysa den, men självklart är vårt medel slut, så det får vänta tills vi inhandlat nytt! *suck*
Så antagligen blir det en tur till apoteket i dag för att inhandla en ny (svindyr) förpackning med Wartner!!!
Men först ska jag avsluta och göra lite pyssel och knåp med Juliette innan det är dags att ta ut vovven på ännu en promenad. Sen blir det en fika hos Nicco för att göra upp lite planer!
Men jag hoppas ni får en bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback