Hello!


En ny dag och åter igen är det mulet ute! =(
Man kan ju börja fundera på om vi kommer få någon sommar i år eller om det ska fortsätta på det här viset. Jag hoppas ju fortfarande på sommar, sol och värme....men det känns inte så troligt just nu. Men hoppet är ju det sista som dör! ;)
Om ca 4 timmar ska min älskling åka till jobbet och innan dess ska vi få i oss frukost (barnen har redan ätit) och sen måste vi åka och storhandla. *suck*
Sen skulle jag behöva duscha, bara hoppas att han går upp så jag hinner det, (barnen river väl lägenheten/slåss och väcker honom om jag gör det nu), då jag känner att jag verkligen vill ta en lååååång avkopplande dusch!
Efter detta måste jag fixa mat och sen ska vi gå till bussen för att åka till Rud och hälsa på Theresia. Idag fyller hon år och jag har ingen aning om vad man sa köpa till henne då hon inte önskar sig någonting alls. Men men...jag kommer väl på något ska ni se! =)
Vad ska ni hitta på idag då? Något roligt på G eller bara vara?
Jag hoppas i alla fall att ni får en bra dag oavsett vad ni gör!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback