Hemfärd!


Hej på er!
Nu ska vi snart gå och äta pizza och efter det blir det att packa in i bilen för att bege oss emot Karlstad! *home sweet home*
Men innan måste vi ju självklart krama svärmor hejdå och gosa en del med lilla Zorro. =)
Kommer kännas lite konstigt och tomt! Men vi kommer nog snabbt tillbaka till vår vanliga vardag utan en liten valp hemma. =P
Sen är det bara 4 veckor kvar tills svärmor flyttar till Karlstad så då får vi se lillkillen igen! *kul*
Vill även passa på att berätta för er att jag nu under förmiddagen lyckades få in bilder på gårdagen. Men jag stoppade in dem i gårdagens inlägg istället för att skapa ett nytt. Så är ni nyfikna är det bara att kolla in! =)
Nä!
Jag hinner faktiskt inte skriva mer nu, utan ska stänga ner allting och packa ner datorn innan de andra kommer in med vovven. Sen blir det mat! *gott*
Men jag hoppas ni får en bra dag och att ni bevarar solen, jag vill ha massor av sol och värme när jag kommer hem!
Och så lovar jag att uppdatera er senare!
Ha det gött!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback