Huvudvärk!


Fy vad trött jag är i både kropp och huvud nu och det märks då det pulserar i underkäken och huvudet bankar! =(
Men, förhoppningsvis släpper det när jag fått vår envisa lilltjej i säng och lite mat i magen! *hoppas*
Har inte ätit speciellt mycket idag, bara fått i barnen mat (vilket är viktigast) så funderar på att unna mig en pizza ikväll då jag varit väldigt sugen på det ett par dagar. Men det får bli en barnpizza....orkar inte så mycket mer än det! =P
Sen ska jag ta det lugnt i kväll...antagligen se en film eller bara slappa framför tv:n....vi får se vilket det blir. Det beror nog lite på vad min älskling känner för!
Och sen behöver jag nog samla krafter inför den kommande veckan då  jag blir själv mycket med barnen igen då min älskling äntligen fick byta till det skiftlaget han vill gå på (så han kan samåka med två polare), och detta gör att han jobbar ännu en eftermiddags vecka! *trist*
Men men...vi får se det positiva....nästa (eller nästnästa) lön ger lite mer pengar och vår bensinräkning kommer minska ännu mer nu! *gött*
Och med tanke på semestertider och det så är det inga fel alls! *hehe*
Så min älskling! Jag får gratulera dig till att din önskan gick igenom, efter många om och men! *love you*
Så nu vet vi hur det ser ut, och det innebär att vi kan börja planera mer och mer. Delvis vill jag ta med flickorna till kolmården (Agda ville dit men hade ingen att åka dit med) tillsammans med Agda. Och sen har vi planer på att åka till Skara Sommarland en dag när älsklingen har semester!
Och sen ska vi ut och tälta med underbara Elle (med familj), med bara pojkarna (då flickorna får roligare med farmor) och sen ville grannen Harald att vi skulle tälta med dem ute på Bomsta i sommar!
Så lite kul att vi har en del planer....nu ska vi bara se NÄR dessa planer blir av och det är något jag måste räkna på och något som vi måste prata om! *fun, fun, fun*
Sen efter alla semester planer och det så måste vi börja tänka mer och mer på grannarnas bröllop och allt som tillkommer där! Längtar tills den 13:e augusti! Nästan lika mycket som om det vore mitt eget! *fniss*
Tror det lätt blir så när man varit med och planerat samt dolat så mycket...det känns som om man är mer involverad då! =)
Och sen efter bröllopet är det inte långt kvar tills min födelsedag! Och den måste jag prata med älsklingen om med, då jag vill ha en stor fest med ALLA mina vänner! Utan barn! Så det måste vi också kolla på...och se hur vi ska anordna med det! *längtar*
Men men....innan dess ska vi fira hans mamma med...och där är det en hel del kvar att planera...så borde sätta igång med det lite med....men men....jag måste ta reda på HUR vi ska fira den, och när jag väl kommer på det kan jag tyvärr inte avslöja planerna här då hon läser min blogg.... =)
Kan berätta när den är färdigplanerad, men vad vi gjorde mm får ni veta först efter!
Nä....måste ta och få lillan klar....hon bara babblar och vill inte äta ordentligt....så dags att ta fram den "bestämnda mamman"!
Ha en bra kväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback