Kvällen!


I'm back! ;)
Känns lite dumt att spendera tid vid datorn när man inte är hemma. Men jag vet också att svärmor uppskattar min blogg så hon har inget emot det! *tur för mig*
En stund efter mitt inlägg, det när vi var framme, så började svärmor ställa fram räkor mm till oss och steka korv till barnen!
Juliette åt nästan 2 korv med bröd och Emillia åt typ 4 räkor och sen ville hon inte ha mer. Jaja, antar att hon inte var hungrig då hon hade ätit en hel del under bilresan!
Själv åt jag räkor på rostat bröd med citronmajonäs! *super gott*
Har aldrig ätit citronmajonäsen tidigare....den kan jag tänka mig att köpa själv i framtiden!
Och till detta blev det ett glas vin. Hon hade köpt en flaska Relax, jag köpte den till henne för ett tag sen, och jag tror hon gillar den lika mycket som mig! =D
Efter maten blev det att duka av och sen avnjöt jag ett glas vin på balkongen i den underbara solen!
Jag tror Zorro njöt lika mycket han.....visst ser han riktigt mysig ut!?
Och svärmor är så glad nu när hon har sin vovve hemma. Och Zorro trivs bra i sin mattes famn!
Efter detta blev det ju så klart Talang på tv....och någon gång under tiden nattade vi Emilia. Men herregud vad hon testar ikväll. Tog över en timme och jag kan lova att hon kom upp massor av gånger för att säga det ena efter det andra! *suck*
Men nu sover hon, och Juliette sover hon med! Så enda ljudet här nu är nyheterna på tv och min dator som surrar lite lätt....och självklart knappandet på tangenterna! *skönt*
Men nu ska jag ta en värktablett, då en tand värker illa, och sen ska jag fortsätta slappa framför tv:n tills jag blir så trött att jag vill sova. Kommer antagligen sova jätte dåligt så kanske ska lägga mig redan nu!?
Oavsett vad hoppas jag ni alla har en underbar fredagskväll! Och ni....SKÅL!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback