Picknick och STARBOYS!


Vi är nu hemma efter ca 3 timmar på sandgrundsudden med musik, prat och en hel del Starboys! *underbart*
Tyvärr höll det inte alls på så sent som fejjan sa enligt evangemanget, så lite trist då man räknade med 3 timmar med ENBART Starboys. Och hade vi vetat att det skulle sluta lika tidigt som förra året hade vi ju inte behövt lämna bort Emilia.
Men men....då vet vi det till nästa gång! =P
Och det är trots allt rätt skönt att inte ha hennes pladder runt sig hela tiden! *hehe*
Jaja...kvällen var underbar och jävlar vad gott det var med mat i magen! Tror jag hade behövt äta mycket tidigare än vad jag gjorde. Måste ta hand om mig själv bättre! =S
Men det var super gott!!!
Picknicken bestod av kycklingklubbor, potatissallad, stekt/kall grillkorv och köttbullar, vindruvor, jordgubbar, pärondryck, tunnbrödsrullar med sallad, ost och skinka samt grill chips! *mumma*




David kom på ett sätt att vara säker på att hans mugg med dryck inte skulle välta....men sjukast är nog att han drack på det viset med! *hahaha*
Starboys var ren underhållning som vanligt och jag åker gärna och tittar på dem nästa år igen. Och det var riktigt mycket folk!
Fick en bild på en pytte, pytte, pytte liten del av alla människor!
Här kommer några från scenen, satt dock en bit ifrån så fick ingen närbild direkt!
Barnen var fram till scen och hämtade/lånade/stal svenska flaggor! Modigt av dem, och ingen sa något och sen kan jag ju också säga att de var inte de första och långt ifrån de sista! *fniss*
Så de tog en var samt en till lilla Linnea och så en till mig! =D
Tack mina snälla älsklingar!!! *love you*
Nä...det var nog allt för mig just nu....och antagligen för idag med. Jag känner mig fortfarande matt i huvudet och skulle nog behöva ordentligt med sömn. Eller åtminstonde en del avkoppling innan morgondagens mat fixande och grillning mm för att fira Sveriges dag!!!
Ha nu en trevligt kväll och sov så gott så återkommer jag mer imorgon!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback