Sista....


...dagen med 5 timmars tystnad och lugn här hemma. Och jag kan lova att jag helst av allt bara vill krypa upp i soffan, se en film och bara njuta!!! *vill, vill, vill*
Men tyvärr har man inte tid med det då korten till fröknarna ska fixas samtidigt som jag måste börja packa och sen har jag bokat en lekdejt åt Zorro med gulliga Stella under lunchtid. *kul*
På det viset får även Elle gulla sig lite trött på honom, då han i morgon ska hem till min svärmor (hennes hund) och vi inte kommer se honom igen på ca en månad....*saknad*

Och på allt detta ska jag fixa med disk, tvätt, plocka undan samt sätta ihop fröknarnas presenter. Så ingen vila och ingen ro. Har säkert mer att göra, men kommer inte på det just nu....hjärnan ligger i viloläge! *fniss*
Men någonstans inom mig hoppas jag att jag verkligen sätter fart sen när jag lämnat Emilia på dagis så jag "jobbar" på riktigt fort så kanske, men bara kanske, jag hinner vila och bara njuta en liten stund i alla fall! *hoppas*
Ska alldeles strax skicka iväg Juliettet till skolan och sen är det en timme kvar tills jag ska lämna Emilia. Är jag smart börjar jag med något redan nu, då har jag ju inte lika mycket kvar till senare! *smart*
Men men....vi får se vad jag hinner, och jag lovar att försöka uppdatera er under dagen och berätta hur det går!
Och kanske lägga ut lite bilder!
Nu ska jag skicka iväg Juliette, så önskar er alla en bra dag i den lite svala (men även lite klibbiga) luften som är ute!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback