Sleepy...

God kväll på er! Ligger nu i min säng och inväntar nra tv-program innan det är sovdags. Men misstänker att jag hinner somna innan. *hihi* Dagen har varit rätt bra och för en gångs skull har lillan lyssnat en del på mig. Det känns rätt skönt efter de sista veckorna. Men funderar på om det mest beror på att hon har börjat hosta, och nu fram emot kvällen var hon ute, men efter ett tag hörde jag henne snarka i sin säng. Så lilla snuttan min hade lagt sog utan att säga något, oxh upptäcker då att hon kändes lite varm. Vet dock inte om hon blivit sjuk eller bara är väldigt trött. Men det kommer märkas imorgon när hon vaknar. Utöver lillan så har även de andra barnen skött sig rätt bra de med, i alla fall om man bortser under tiden vi gick till bussar och under tiden vi väntade på bussar, då de tjafsade och var otrevliga emot varandra! Men men, dagen i sin helhet har de trors allt visat sina goda sidor och son coda vilja så jag är nöjd! *Tack mina älskade barn* I förmiddags var vi ju och handlade...MASSOR!!! Och då gick det också otroligt bra. Vi hade räknat med att det skulle ta mer än 1.5 timme,.då.flickorna var med och de gillar INTE att handla. Men jag kände mig stressad då klockan var en del så gjorde jag det vi lärde oss på föräldrautbildningen att man INTE ska göra, jag mutade lillan med glass om hon var skötsam och lyssnade. *fel av mig* Men men, det fungerade!!! Så inte nog med att hon lyssnade och skötte sig så var Juliette väldigt hjälpsam så vi var klara inom en timme! *jätte bra* Så de fick sina mutor, Juliette valde någon ninja glass och Emilia köpte en ask Läkerol??? Hmm...undrar varför, när hon så gärna ville ha en glass!?!? Jaja...de var nöjda, och det blev billigare för oss, så sak samma. *fniss* Sen väl hemma var det bara att packa in alla åtta kassar med mat, sen prata litw med älsklingen, innan han åkte till jobbet, för att sen laga mat oxh fixa med disken, samt ringa och boka allt för vårt bröllopsfirande (vilket nu är helt klart) och tvätta håret innan vi gick och tog bussen till Rud.för att gratulera min kompis Theresia på hennes födelsedag! *hipp, hipp, hurra* Hon fick rosor. Kändes snålt, men ska hitta på något bättre oxh roligare till deras fest sen! Sen åkte vi hem, Juliette packade och gick till Elle för övernattning och pojkarna drog till Parkbadet för lite badtid med kompisar. Själv satte jag mig hos grannarna en liten stund innan de skulle natta barn och jag själv upptäckte att lillan lagt sig. Så gjorde henne klar, i sängen,och såg sen en film med pojkarna för lite "lillördagsmys". Vi kollade på: "My super-ex girlfriend". Rätt okey film och pojkarna var nöjda! : D Nu har älsklingen kommit hem och pojkarna lagt sig för natten. Jag ska nog dörsöka sova jag med då jag känner mig rätt trött nu. Så jag hoppas ni haft en bra dag och att ni får sova riktigt gott så ses vi säkert imorgon! Just ja, är texten konstig eller många felstavningar beror det på att jag ligger i sängen och bloggar från mobilen. Är fortfarande ovan vid att skriva med den! ;) *Natti Natti*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback