Sovmorgon...


...existerar inte hemma hos oss!
Första riktiga dagen på sommarlovet där man inte behöver gå upp med någon så vaknar Emilia självklart strax efter kl 6! *snyft*
Men men, det är "några" veckor kvar, så man kanske får någon svomorgon med...med lite tur! =P
Idag blir det en rätt lugn dag. Någon gång under förmiddagen kommer en väninna på besök med sina barn, det var länge sen man såg henne så det ska bli riktigt trevligt. =)
Ska bli riktigt kul att se hennes lilla bebis då man inte sett honom ännu. Det är ju faktiskt alltid kul att "snosa" på bebisar! *fniss*
Morgonen har jag tillbringat på internet för att kolla upp vad det skulle kosta att göra en brösttårta. Jag gjorde ju en till min älskling när han fyllde 30 och min väninna som kommer idag undrade vad jag ville ha för att göra en sån till hennes kille. Nackdelen är att de är rätt dyra att göra då det krävs en del sugarpaste/marsipan, tillbehör och innehåll samt att man vill ju ha lite för arbetet med då det tar en jäkla tid att göra dem. =/
Men vi får se, jag har inte riktigt kommit fram till ett pris ännu så det märks. Sen får vi se om hon vill att jag ska göra en. Det vore kul, även om den helgen är lite stressig. Men sen arbetar jag oftast bäst under stress med! =)
Annars idag blir det väldigt lugnt. Jag har inget inplanerat förutom väninnan, och solen står högt på himlen!!! *underbart*
Visst det blåser lite ute, men det kommer nog bli en rätt varm dag har jag en känsla av. Så vem vet, man kanske ska be och få låna en gräsklippare av grannen så det kan bli lite fint på gården. Så man kan ställa fram poolen någon dag!? *skönt*
Jaja....har inte mycket mer att skriva så avslutar här för att kolla upp busstider åt Theodor istället, då han ska till skattkärr för att umgås med sin flickvän idag! *gullunge*
Jag hoppas ni får en riktigt bra dag!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback