Tidigt morgon inlägg...

...från mobilen.

Jag fastnade rejält under sena kvällen/natten! =S
Och nej...inte med mobilen, utan datorn, chattandes med Anna-Karin imne på fejjan. =D
Sen avslutade vi allt prat ute på altanen, då hon gick ut med vovven. *gött*
Och nu ligger jag i soffan och har lekt lite med mobilen. *ovanligt...NOT*
Mest bloggar jag nu för att jag är trött och uttråkad. Men även för att jag glömde visa er två bilder på Theodor i det förra inlägget. Och jag tror Anna-Karin hade önskemål om dessa!
Och det beror på att de är underbara och han bjuder verkligen på sig själv! *guud vad underbar den ungen är* Men här kommer de i alla fall...jag hoppas bara det fungerar med mobilen, har aldrig testat! ;-)
........
Fungerade inte att lägga in bilder från mobilen i inlägget så sparade det istället....så publicerar jag det nu. Men det spelar kanske ingen roll, det är ju trots allt "bara" 4 timmar för sent! ;P
*Efter dessa två bilderna kunde jag bara inte låta bli att göra denna på honom*
Sov gott!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback