Äntligen tisdag! =)


God morgon mina vänner!
Idag är det tisdag och det innebär att jag ikväll kan rynmma hemmifrån ett par timmar! *gött*
Men skriver mer om detta senare!
Kul det var att vakna av Emilia som gråter för att hon och Theodor bråkar OCH se att det vräker ner snö!?
NEJ!!! Inte ett dugg!
Men det gör inte så mycket, då den här snön knappast kommer lägga sig! *hehe*
Morgonen är snart över för min del och dagen står och trycker runt vrån. Jag har nu fått i barnen frukost och fått de tre yngre klara för skola och dagis. Jag har även fått igång tvätttmaskinen och diskmaskinen! *gött*
Nu väntar jag mest på att det ska bli dags att lämna på dagis!
Sen blir det hem och äta frukost med älsklingen och göra oss själva klara. För idag ska vi ta en sista tur med grannarnas bil för att åka och tvätta den, som ett extra tack för lånet!
Vi ska även åka till Heden och slänga en fåtölj, vår gamla micro samt lite kartonger som står i förrådet.
Sen är det nog dags att fixa lunch här hemma och plocka lite och fixa undan lite mer tvätt! *gött*
Fick ett sms....vänta lite....
Var från fina Angelika. Vi ska träffas i eftermiddag för lite prat och lite lek för barnen! Ska bli kul! Delvis för att jag gillar henne och hon är rolig och trevlig att umgås med och sen är Emilia väldigt förtjust i lilla Thea! Hon är sååå söt!
Det snöar inte lika mycket nu....lite skönt. Men har en känsla av att vädret kommer vara halvdåligt hela dagen så blir nog inte så mycket ute aktiviteter för min del idag! Men jag vet att solen kommer titta fram snart igen.....snart!
Nä...nu måste jag gå till dagis och lämna min lilla skrutt! Så ni får ha en bra dag så hörs vi av senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback