Dagen i all ära!


God morgon på er!
Har nu varit vaken i ca en timme....mer än jag behöver då jag typ skulle gå upp nu! Men men, kan man inte sova så kan man inte. Dock trist då ALLA andra fortfarande låg och sov! =(
Men men, desto mer tid till mig att göra mig iordning. Så nu är jag påklädd och köket är undanplockat samt en tvättmaskin igång! *sweet*
Om ca en timme kommer familjen Skoog och lämnar sin lilla fyrbenta familjemedlem, vi ska vakta honom idag då de ska till Gustavsvik hela dagen! Hoppas ni får en super bra dag! =)
Sen när de varit här ska jag göra det sista klart för att ta bussen till stan med Tine då hon ville ha hjälp att "välja" glasögon! Ska bli intressant och kul!
Antar att det även blir en snabbfika innan det är dags att bege oss hemåt igen!
Sen får v se vad dagen har att erbjuda. Gå ut med den fyrbenta måste jag ju då...men det ska bara bli kul! =D
Annars har vi inga större planer för dagen ännu. Kanske en tur till Parkleken då Juliette ville vara med på pysseldagen där, då får man göra egna smycken mm.
Och sånt tycker hon är kul. Förhoppningsvis orkar vi gå dit allihopa så Emilia får pyssla lite hon med! =)
Nä...min mage kurrar något fruktansvärt just nu, så kanske ska ta och fixa lite frukost. Får se om Emilia hinner vakna under tiden så hon kan äta med oss eller om hon får äta senare! *trötter*
Önskar er alla en bra dag så återkommer jag senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback