Fredagen redan här..


Nu är alla barnen i skolan och så har jag precis lämnat den lilla på dagis och idag var det riktigt, riktigt skönt att skicka iväg dem då de tre "små" bråkat den sista halvtimmen på morgonen! *pust*
Så när jag kom hem var det så underbart med tystnaden som mötte mig i hallen! Så jag blev så mycket gladare att jag passade på att plocka undan i hallen när jag ändå var där, trots att det egentligen är barnen som ska göra det! *snäll idag*
Och när man tittar ut genom fönstret ser man den underbara solen skina så fint så humöret blir ju lätt ännu bättre och sen att det redan är fredag är ju inte helt fel heller! =D
Så vad händer idag då??
Bra fråga....jag håller på och tvättar, då min underbara make fixade med maskinen igår, och vi hade tur, då det bara var en av sladdarna som blivit urdragna så det glappade....så inget trasigt! *sköönt*
Annars blir dagen rätt lugn. Sitter här och känner doften av ett av mina nya doftljus sprida sig i köket. Luktar lite smått vanilj. *lovely*
Så någon gång under förmiddagen ska jag hem till Angelika och lämna hennes doftljus och sen slutar David tidigt idag så måste vara hemma till senast 13 igen.
Sen under eftermiddagen blir det städning av innan vi kan ta hallen. Men då jag var så himla flitig igår så är det bara dammsuga och skura kvar idag!
Det känns faktiskt riktigt skönt! =D
Och sen när all städning är klar så ska jag ställa ut lite doftljus här och var för att tända så man får njuta av både den nystädade doften samt alla underbara dofter jag köpte! *love it*
Så vad ska ni göra idag då? Några roliga planer inför helgen?
Nä...har inget mer att skriva så ska käka lite frulle och sen sms:a Angelika och kolla om de är vakna så man kan komma eller om hon kan ge mig en tid när det är fritt fram! =D
Ha en underbar dag i vårt underbart soliga väder!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback