God natt!


Nu har jag gjort mitt för idag så jag ska nu göra mig iordning för natten och sen lägga mig i sängen och små glo på tv tills jag somnar!
Har precis sett på veckans avsnitt av Grey's och fattade inte så jätte mycket då jag somnade de sista två veckorna. Men men....kommer väl in i det så småningom!
Har även skickat ett av mina mail, det andra får bli imorgon då lappen med mailadressen ligger i frökatalogen som jag gav till en granne. Tur det inte är någon panik! =P
Imorgon blir det lite olika saker att fixa med, men orkar inte ta det nu så ni får vänta några timmar på den informationen!
Jag önskar er i alla fall en god natt med mycket skön sömn så hörs vi mer i morgon!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback