Gråt och åter gråt...


Jippie!!! Så mycket för en lugn och trevlig eftermiddag! Den gick upp i rök lika snabbt som Emilia klev innanför ytterdörren! =(
Hon är på fruktansvärt dåligt humör och vägrar lyssna. Så jag har sagt att hon får inte gå ut och cykla förrän hon lyssnar. Vad händer då?
Jo ännu mera gråt och skrik samt lite sparkande i väggen för hon vill ju gå ut och cykla!
Så fort hon lugnat ner sig och lyssnar kan hon få gå men inte innan dess!! =S
Så nu är jag en jätte elak mamma som aldrig låter mina barn göra någonting alls! Det är så synd om dem! =P
Det går väl över....
Nu verkar hon vara relativt lugn! *peppar, peppar, ta i trä*
Bara hoppas det håller i sig så hon hinner gå ut och cykla lite innan hon ska in för kvällen! =)
Själv har jag inte kommit på något alls att göra....utan hela dagen har hittills gått åt till att fixa och städa lite hemma....är fortfarande inte klar...och med den här familjen blir jag nog aldrig klar heller! =S
Har kollat runt lite om lek-dejter, men alla jobbar under eftermiddagen. Sen tvättar Elle och älsklingen är borta. Så just nu känner jag mig väldigt ensam och uttråkad. Men jag vet också att det kommer gå över bara jag får något att göra.
Just nu förstärks den känslan då min lilla dotter är så sur och grinig eftersom man då blir mer och mer irriterad.....stressad.....rastlös.
Vad hittar ni på för kul då?
Ingen som kan komma med några roliga förslag?
Ha en underbar eftermiddag!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Corneliushedvig

Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback