Härliga tystnad!


Emilia sover!!!!!!!! *halleluja*
Hon tvärdäckade!
Och de andra två har tagit en skål popcorn och gått ner för att se film och sen sova!
.
Så nu är det sååå underbart tyst här hemma! Jag verkligen njuter till fulla muggar just nu!
Har t.om hunnit röka min cigg, dricka min cola i tystnaden samt växla tre ord med min make. *lovely*
Hann även ringa till Elle, men tyvärr svarade hon inte....jag hoppas jag får tag på henne snart då jag behöver veta hur det blir imorgon så jag kan kolla en sak med ett par andra!
Men men, i värsta fall får morgonkvällen bli sen för vår del men någorlunda tidig för flickorna! *hehe*
.
Och nu när det är så tyst här hemma så finns det bara en sak jag vill göra...det är att krypa i myskläder, fixa mig en kopp te och bädda ner mig i soffan och bara njuta av lugnet! *sååå underbart*
Och DET är precis vad jag tänker göra!!!
Så vi hörs säkert senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback