Himla bra...


Och så var den här filmmys kvällen med barnen över för den här gången och nu ska de lägga sig! Emilia för att sova och Juliette ville se film på rummet....men kan nästan sätta 100 spänn på att hon sover inom 5min! *hahaha*
Vi såg i alla fall filmen "Trassel" med flickorna och den var verkligen sååå bra! Den var precis vad jag hade förväntat mig efter att sett den på reklamen!
Och jag kan lova er att jag lätt kan se den igen med barnen....så detta är en film som är i vårt hus för att stanna! *lol*
Så vad ska man hitta på nu då?
Är riktigt trött och skulle gärna lägga mig och sova men känner att jag inte har lust att vakna massor av gånger under natten så vore kanske bra om jag orkade hålla mig vaken någon timme till i alla fall! =P
Kanske kan få älsklingen att se en film eller spela något. Antar att han snart vill äta varma mackor, vore gott men vet verkligen inte om jag orkar. Börjar känna mig lite små hungrig, men samtidigt väldigt mätt. Så vet inte om det är hungern som är på väg eller bara ett sug. Men jag kan lova er att jag vill INTE ha tillbaka den där äckliga mättnadskänslan igen! *usch*
Nu ska han börja...så bad honom göra en till mig....får vi se vad jag orkar! Antingen hela eller lite...blir det över får jag helt enkelt kasta det. Inte hela världen! =)
.
Vad har ni gjort idag då?
Har ni något roligt på g nu under kvällen eller de kommande dagarna?
Ni är allt bra tysta mina kära läsare....sällan kommentarer eller liknande....massor av gilla på fejjan....men "that's it" för det mesta....
Ni får gärna skriva någon kommentar om vad ni tycker om mina inlägg och min blogg. Om det är något ni saknar eller om ni bara vill berätta om er dag eller liknande!
Skriv...jag svarar på alla kommentarer! =D
Nu ska jag byta om till mjukiskläder och så innan mackan är klar...sen får vi se vad kvällen har att erbjuda! Kanske kommer in mer senare....skulle jag somna så ses vi imorgon!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback