Inbjudan.


Nu har jag äntligen fått tummen ur och gjort inbjudningskorten till Juliettes kalas. Bara 1,5 vecka kvar nu så det var ju verkligen på tiden att få ut dem! =P
Så Juliette kom hem för en stund sen och hämtade dem som ska ut till barn på gården och nu är det bara två stycken kvar, och de får hon lämna imorgon efter skolan! *skönt*
Och nu är kvällen här och vad allt det innebär! Emilia är snart klar för natten och då ska jag läsa en god natt saga för henne och sen får vi se vad som händer!
Idag ska vi läsa Lycklige Alfons Åberg! Det är en riktigt gammal bok då jag hade den när jag var liten! =)
Nä...nu är hon klar så nu måste jag sluta och göra min underbara mamma-plikt och läsa en liten god natt saga!
Hej så länge!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback