Letar, letar, letar....


Igår gick dagen väldigt långsamt fram emot eftermiddagen. Vi gjorde inte så mycket. Efter ett tag kom Claes upp på besök....på cykel....(HEJJA), och då blev det blocket och leta bil. Vi hittade en som verkade helt okey, och vi fick min älskling att ringa på en gång. MEN...den hade precis blivit såld! *typiskt*
Så nu får vi fortsätta leta...
Tyvärr kommer det inte in så många av den bilen vi helst vill ha, tillräckligt nära oss, eller så blir de sålda så snabbt att vi inte ens hinner reagera!
Men banne den som ger sig!!!
Vi fortsätter att söka efter en bil! =)
*Fast vi köper ju bara EN BIL*
.
Igår var vi ju och handlade och då köpte Emilia och Juliette lördagsgodis, tyvärr köpte de så lite (dyra saker) för sina pengar att de bara var sura när det var slut!
Älsklingen köpte till sig själv och jag ville köpa men visste inte vad jag var sugen på, så struntade i att köpa något alls. Duktiga jag! =)
Detta var nu 4:e veckan i rad som jag valde att vara utan godis! =D
Men smakade lite på älsklingens då han köpte den nya marabou mango chokladen. Jag har velat prova den så länge, men som vanligt är jag väldigt feg med att att prova något nytt i godisväg, och då menar jag inte smaka utan att köpa det till mig själv!
Men fick smaka och jag har bara en sak att säga om den:
"TOPPEN!!!! Så JÄVLA god att man bara vill ha mer! Bäst av allt var de små sega mangobitarna som smakade lite sött!!!!!"
*Vill ha meeeer*
.
Sen på kvällen blev det lite varma mackor till kvällsmat och en film.....tror dock BÅDE älsklingen och jag somnade! (inget ovanligt att jag somnar).
Lite tråkigt, då detta innebär att jag inte kunnat hålla mig vaken en enda kväll och älsklingen och jag fick knappt umgås på hans enda lediga kväll på 7 dagar heller. =(
Men men....jag får väl hoppas det blir bättre till veckan då han är ledig!
Försökte även ringa underbaraste Elle ett par gånger igår kväll, men hon svarade inte. Och läste nu på morgonen i hennes blogg att hon ignorerade telefonerna (eller ja försökte) och stängde till slut av ljudet på dem! *hahaha*
Ja då var det ju inte så lätt att få tag på henne och prata klart om dagen! Men vi får väl göra det sen....när hon behagar att gå upp! =P
Elle Belle......du är sååå himla rolig! =*
Nä...min lilla dotter tjatar om frukost så antar att jag får avsluta här och ge henne det....INNAN hon börjar gråta och skrika för att jag inte är snabb nog! =P
Men jag hoppas ni får en bra dag, solen visar sig ju idag med! =D
Och ni! Glöm inte att ställa fram klockan en timme....om ni nu inte gjorde det igår/inatt! För nu mina vänner....NU ÄR DET SOMMARTID!!!! *yees*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback