Massor av folk!


Nu är man hemma igen! Och fy helskotta vad folk det var på mässan! Nog för att det brukar vara mycket folk, men det är nog första gången kön går ändå ut till bilvägen vid 10 när de öppnar! =P
Men in kom vi, utan alldeles för lång väntan!
Men så här i efterhand vet jag inte om det var värt det! Tycker nog fortfarande att mässan mest riktar in sig på gravida eller nyblivna mammor. Trors att det ska vara för barn mellan 0-6år så finns det inte lika mycket för barn över 1år som under!
Men någon gång, då kanske det finns mer. Men detta gör ju lätt att man inte går dit varje år. Utan var 3:e eller var 4:e räcker gott och väl! =P
Men men. Lite kul hade vi och det var skönt att bara vara med Juliette ett par timmar! Och hon hade riktigt kul. Fick spela lite dator, prova kläder, smaka på massor av godis, fiska i en fiskedamm, göra ansiktsmålning, träffa Bananer i pyjamas och Dora. =D
Så hon är nog riktigt nöjd! Och nu går vår tjej runt som HelloKitty och hoppas att hon vinner i alla tävlingarna som hon deltog i! *håller en tumme för dig tjejen*
Kollade även på modeshowen och grannkillen Zion var såååå himla söt och duktig!!!
Älsklingen var snäll och hämtade oss på barnmässan och direkt efter det så fick vi åka nästan ända hem och hämta Theodors mobil då han hade tappat den...IGEN! *suck*
Sen fortsatte vi till Väslviken för våran veckohandling och sen raka vägen hem och nu sitter jag här och känner hur mina fötter bultar och värker enormt mycket!
Märks rätt bra att mina fötter behöver mer vila, men det kommer....ikväll tänker jag inte stå på dem alls! =P
*ser helt underbart ut....vill oxå*
.
Nu vet jag inte vad resten av dagen har att erbjuda. Har inte direkt planerat något och vet inte vad mycket jag orkar heller. Vet bara att jag borde ta itu med disken efter min familj, då allt står på bänken efter maten och sen borde jag torka av bänkar och kanske dra över med dammsugaren.
Men egentligen vill jag bara vila och ta det lugnt då det inte blivit mycket av det under den senaste veckan och ingen vila imorgon heller så kanske lika bra att passa på medans man kan! =P
Men vi får se....vad som händer och sker! =)
Ska i alla fall avsluta och ringa till underbaraste Elle och prata lite. Var ett par dagar sen sist. så vill ju kolla läget i alla fall! =D

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback