SKIT morgon!!!


FY FAN vad trött jag blir!!!!!
Vaknar på relativt bra humör och barnen sköter sig jätte bra och allt går av bara farten! Försöker hålla humöret på topp trots allt jag har att göra idag!
Och så var David duktig och gjorde hela 2 sysslor nu på morgonen, den första var att komma upp med sin smutstvätt...och jag tänkte: "YES! Då kan jag köra igång en maskin!"
Vad tror ni händer??
Jo men det är ju klart! TvättmaskinsHELVETET går sönder....IGEN!!!!
Jag blir så fruktansvärt trött och arg! Och så står det att om en maskin går sönder för mycket ska den bytas ut, så jag får väl hoppas att jag slipper att den "bara" lagas den här gången med. Nu var det ju inte alls länge sen vi lagade den....förra gången gick det i alla fall nästan ett år emellan. Men inte nu!
Jag vill inte vara utan tvättmaskinen! Finns inget jobbigare än att släpa tvätt för 6 personer till tvättstugan. Speciellt inte när det finns så få tider att man oftast får göra det själv!
Så den här morgonen vill jag bara ställa mig och skrika, tills jag tappar luften, sen skrika lite till, slå på något och gråta tills jag blir helt torr i ögonen!
FÖRBANNADE JÄVLA SKITMASKIN!!!!!!!!!
Vill bara slå sönder skiten totalt!!!!
Men då vi inte har råd att köpa en ny just nu så får det vara....får fortsätta drömma om arga Nina tillsammans med en slägga och vår jävla tvättmaskin.....*suck*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback