Skön förmiddag!


Nu är jag hemma igen och det var riktigt skönt och trevligt nere på stan!
Det tog oss bara 15min att välja ut 2 snygga glasögon till Tine och sen var vi in en snabbsväng på Lagerhouse innan vi gick och tog en fika!
Tack Tine för det goda kaffet! Hoppas vi kan göra detta snart igen!
Sen blev det en tur till systemet, blev en tur in på Pressbyrån under vägen dit, och sist en sväng in på Kardemumma för att hämta min gottepåse jag fick för att jag var bland de 300 första som gillade dem på fejjan! *nice*
Passade då även på att köpa ett persika te som jag velat prova jättelänge. Jag hoppas det smakar gott!? Ska testa det till kvällen sen! *längtar*
Och nu är man hemma. Och den fyrbenta vännen har ätit upp nästan hela sitt tuggben OCH en nallebjörn! *hahaha*
Tror han behöver ett tuggben med mer motstånd! =P
Men men....det gör inget. Det barnen är rädda om har de plockat undan så ingen större skada skedd. Och han är ju såå söt!
Nu ska väl jag snart gå ut och rasta dessa tre, barnen och hunden, då jag lovade gubben det innan jag åkte. Och under tiden ska älsklingen städa så vi får se hur länge man får vara ute....själv tycker jag nog det är smidigare att städa ikväll när vovven åkt hem till sig så man får bort hundhåren på en gång. Men men....vi får se hur vi gör. I värsta fall får vi städa en gång till! =P
Nä...det här duger inte....ska se om jag kan hitta något att göra så återkommer jag senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback