Snart hämta på dagis!


Nu börjar mina barnlediga timmar dra sig emot sitt slut och det är snart dags att bege sig i snöyran och hämta min lilla dotter på dagis!
Men känner mmig nöjd och belåten med dagen! Jag har gjort väldigt mycket från sysslolistan idag och jag kan ju meddela att jag gjort allt jag skulle utom att damma garderoberna och gå hem till AnnaKarin, garderoberna lämnar jag till älsklingen då det annars inte finns något för honom att göra och fikan hos AnnaKarin blev inställt då hennes lilla docka är sjuk och inte sovit nästan något under natten! Men det kommer fler dagar, så tillbringade längre tid i duschen och inne hos Tine istället! =)
Så med andra ord är jag ingen tidsoptimist utan snabb och effektiv! =D
Så kort och gott har dagen varit bra och min irritation och ilska är som bortblåst för stunden....vilket känns väldigt skönt. Samt att tvättmaskinen startade igen och snart tvättat och torkat min tvätt så jag slipper i alla fall att den möglar och måste kastas! *wiee*
Så fort den är klar ska jag ta ur tvätten och låta den stå tills älsklingen är hemma så vi kan kolla sladden och inkopplingen på den. Jag hoppas det är enkelt och bara lite glapp så vi kan fixa det själva. Måste vi be bostadsbolaget åtgärda något kommer vi vara utan tvättmaskin väääääääääääääääääääääääääldigt länge...och jag överdriver INTE!
Måste vi ringa försäkringsbolaget kommer det bara ta ett par dagar, så det är väl helt ok!
Nä...nu har jag i alla fall uppdaterat lite om min förmiddag. Och måste nog äta något innan jag ska gå, så jag slipper magvärk. Sen blir det att hämta min lilla groda och ge henne ett mellanmål innan älsklingen kommer hem, för då ska vi åka direkt.
Önska mig lycka till med mötet och så lovar jag att återkomma efteråt och berötta hur det gick och om vi blivit något klokare på vad vi ska göra med "tonårs" ungen! =P

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ellebelle

Nä, vårat bostadsbolag är nog inte det snabbaste i världen...

Lycka till på mötet! :) <3

Postat av: Nina

Hahaha...nope....de påminner nog mer om sniglar tror jag :P

Tack! Det gick rätt bra....bara hoppas David förstår att det behövs en förändring.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback