Snart iväg!


Hej på er igen!
Nu har vi fixat och dolat lite här hemma och maten är avklarad och diskmaskinen igång! Tyvärr gick inte allt in så blir att fixa med mer disk senare! *suck*
Men men...maten var super god så det gör inget. Det är värt den extra disken! =)
Idag serverades det potatis med bacon och löksås! *mumma*
Snart ska vi lämna pojkarna hos deras faster då de ska sova där till imorgon. Samtidigt som vi lämnar dem ska vi dricka lite kaffe och kolla in hennes lägenhet! Ska bli kul då jag är riktigt nyfiken! *ler*
Efter att vi lämnat dem blir det en snabbvisit på välsviken för att inhandla lite mjölk och det som behövs till helgens mat! Ska bli skönt att ha det gjort lite tidigare. Vilket innebär att vi verkligen kan ta det lugnt de sista dagarna och bara vara spontana om andan faller in. Enda måstena vi har är ju matlagningen! =P
Sen ikväll blir det filmmys med flickorna då Juliette ville det! Så varma mackor står på menyn och filmen vi ska titta på heter "Trassel".
Ska bli kul! Juliette har ju då redan sett den på bio med en kompis men hon gillade den så mycket att hon gärna kollar på den igen! Och själv är jag jätte nyfiken på den filmen! *nice*
Nä...jag måste nog kolla om pojkarna har packat och är klara då vi snart ska ge oss iväg. Men jag återkommer lite senare då jag har en bild att visa er och lite beröm att ge en av mina söner! Men mer om detta senare! Ha nu en fortsatt bra dag och njut av solen som äntligen har tittat fram!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback