Sovdags!


Nu har vi haft skräckis kväll med barnen och de sitter på sina rum igen! =P
Eller ja, David och Emil gick precis ner då Theodor och Adam erkände att den var alldeles för läskig och gav upp efter ca 30min! *ASG*
Jag hade tänkt vara extra elak och skrämma dem när de ska sova sen, men då de var så modiga och vågade säga att filmen var läskig så tänker jag vara snäll! Det har de gjort sig förtjänta av! =)
Mest rädd var nog Adam och på andra plats kom Theodor. Sen satt allt David och sjönk ner i soffan mellan varven, någon gång försökte han gömma sig bakom sin luva! *ASG*
Fy fasiken vad roligt det var!!!
Andreas och jag satt och små fnittra, och verkligen försökte hålla oss från att gapskratta, när vi såg Adam sitta och praktiskt taget hålla för ögonen och Theodor sitter och håller för öronen och så David som sjönk längre och längre ner i soffan! *så jävla kul*
Emil var mest oberörd av barnen! (Han verkar vara rätt van vid detta).
Älsklingen och jag halvsov mellan varven och en gång somnade vi helt! Så mycket för att se skräckfilm  med oss....vi är ju inte direkt till någon hjälp om de skulle bli rädda! *hahaha*
Men men...nu har mina tjatiga pojkar fått se filmen så jag hoppas tjatet upphör nu. David bryr sig nog inte så mycket men Theodor kommer kanske, kanske acceptera när vi säger att vi tycker en film inte är passande för honom! *lite hopp har jag*
Jag tror i alla fall alla barnen kommer somna sen, när de beslutar sig för det. De två yngre såg ju inte så jätte mycket så jag tror inte det är någon fara och de två äldre klarar säkert av det!
Och skulle de inte klara det..... då får vi vara uppe med dem. Kanske snutta med dem eller visa dem en harmlös my little pony film så lär de kunna sova sen....om de inte somnar av tristess under tiden! *hahahahaha*
Jag har så himla roligt åt detta just nu...och jag kommer nog ha det ett bra tag framöver!
Ibland bara måste vi föräldrar gotta oss åt barnens små egenskaper och deras försök att verka så mycket äldre och tuffare än de egentligen är! *hör till*
*hahahahahahahahahahahahahahahahaha*
Jag kan inte sluta skratta åt dem!
Men jag ska vara snäll och sluta terrorisera er med detta nu, och göra mig iordning, röka en cigg och sen tror jag faktiskt att jag går och lägger mig.
Barnen väcker mig säkert om det skulle vara något. Orkar ju inte sitta uppe och vänta på dem då de garanterat kommer sitta och spela tv-spel i många timmar till! =D
Men vår kväll har varit super duper bra och jag hoppas eran varit det med!?
Och Elle & Nicke!!! Jag hoppas ni passar på att njuta av barnledigheten nu! Även om ni inte har så mycket pengar! Det finns massa roliga saker man kan göra utan.....ni kan ju alltid ha vilda vuxenlekar i HELA lägenheten!! =P
Inga barn som kan komma på er och nu har ni ju heller inga barn som är vakna halva nätterna och avblåser det hela för er! ;)  :*
Till alla er andra: Natti natti och sov gott så ses vi imorgon!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback