Tårtpinglan!


Så där!
Nu börjar mörkret komma rejält ute och vi har nästan precis kommit hem från vårt besök hos Tårtpinglan, där vi inhandlat lite grejor till Juliettes födelsedag!
Jag hoppas hon kommer gilla det då det inte blev exakt det hon ville ha, men jag ringde och frågade henne och hon verkade nöjd med mitt förslag! =D
Här kommer några bilder på våra inköp!
*svart marsipan*
*skopepparkaksmått - eller marsipanform som jag ska använda den till*
*rosa ätbart glitter*
*pärlemorosa sockerkulor*
*mini-cupcakes formar*
.
Nu har i alla fall Andreas precis lagt Emilia och läser en god natt saga för henne medan jag uppdaterar mig för er lite. Och när jag gjort det ska jag be honom om hjälp att skriva ut inbjudningskorten till Juliettes kalas och sen visa henne allting jag handlade!
Och efter det blir det en promenad ner till Gitarrgatan för att "hänga" med min Elle då det nu är dags för vår tjejkväll! Eller tisdagsklubben som vi numer kallar den! =D
Ska bli så himla kul! =D
Nä...måste nog avsluta nu, har inget mer roligt att skriva och det har inte hänt något nytt sen sist!
Men ha en bra kväll så kanske jag återkommer senare....om inte klockan springer ivög alldeles för mycket! (Den brukar ju göra det när vi umgås) =P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback