Tråkigt, tråkigt, tråkigt....


Sitter här och insåg precis att man förlorade en hel timme idag då man ställer fram klockorna. Vilket egentligen borde kännas skönt med tanke på att den här dagen blir så mycket kortare. Men insåg istället att dagen springer iväg och jag är uttråkad som fan själv. =(
Väntar mest på att få tag på underbaraste Elle så man får något att göra!
Och sen måste jag snart komma på vad vi ska äta idag....annars blir det svårt att laga mat när precis allting ligger i frysen! *suck*
Så vad ska jag hitta på fram tills Elle "behagar" att gå upp och ringa tillbaka till mig? Har faktiskt funderat mer och mer på att skicka ner barnen och ringa lite på dörrklockan så hundarna skäller....då måste hon ju vakna! =P
Men samtidigt känns det så elakt då jag vet att hon somnade sent inatt och antagligen inte alls har någon lust att gå upp nu när klockan "bara" är efter 11! =P
Oj.....fick ett sms...måste kolla så är snart tillbaka.....
Var från svärmor! =)
Nä...vad i helskotta ska jag göra? Jag har fruktansvärt tråkigt och då det är helg är de flesta upptagna och ingen att prata med.
Och då har jag ändå pratat med mamma en stund om allt och ingenting....kanske ska ringa till henne igen och bara svamla bort lite mer tid??
Hmm....
Nä...det här duger inte. så ska sluta tråka ut er med hur uttråkad jag är, oc gå och hitta något att göra istället! =P
Ha en bra dag så kanske jag återkommer senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback