Trötta....


...är vi allihopa, allihopa, allihopa! =P
Nu är Elle och de på väg hem, med Juliette, då hon ville sova över hos dem! Så bara ett barn hemma inatt. Men antar att det inte blir någon sovmorgon då hon lade sig tidigt ikväll så bara att vara inställd på att bli väckt före 7 imorgon bitti...och då även försöka vara glad och inte för trött och sur! *blir bra det*
Kvällen har varit super trevlig med mycket kortspel, skratt och prat. Och det var väldigt gott att dricka några cider och bara vara vuxen och en egen person en stund! *me like*
Nu när de har gått blev det väldigt tyst, enda jag hör här just nu är diskmaskinen som jag precis satte igång...och den låter inte speciellt mycket så för mina öron är det en fröjd! =P
Snart ska jag nog göra mig iordning för natten, krypa upp i soffan och läsa lite till i min bok! Det är kul att läsa, men samtidigt känns det tråkigt då jag vet att när den här är slut har jag inget mer att läsa förräns jag fått tummen ur och bett någon av barnen att hämta hem min bok som en fd "vän" lånat, men inte lämnade tillbaka innan hon valde att sluta umgås med oss och sluta prata med oss helt!
Omoget!!! Men vissa männsikor blir ju aldrig vuxna! Men pga detta har jag ingen lust att gå dit själv och hämta den, då de antagligen inte ens kommer öppna. =/
Så bättre att skicka någon av mina älsklingar! =D
Just ja...den där cidern jag köpte som var en "spring-edition" med smak av mango-lime var JÄTTE GOD! Så jag kan lova er att jag kommer köpa den fler gånger! Om den nu inte skulle försvinna innan jag dricker nästa gång! =S
Är ju då ingen storförbrukare av alkohol och kanske dricker 4ggr per år, som mest 6ggr. Inte speciellt ofta och ALDRIG utan någon anledning, som en högtid, fest eller liknande.
Jag är en sådan person som inte klarar av att ta en cider eller ett glas vin till maten bara för att det är gott, eller för att det är helg. Utan det måste vara något som händer!
Själv tycker jag det är positivt men samtidigt lite tråkigt ibland när man hör från alla vänner och bekanta att de tagit ett glas och pratat eller bara njutit i ett bad eller liknande. Det låter så underbart, men jag kan inte förmå mig att öppna en flaska eller liknande....utan det känns bara dumt!
Nä...nu ska jag ta och göra mig iordning och med det önskar jag er alla en god natt med mycket sömn! Samtidigt skickar jag en lyckospark och många tankar till en gammal väninna som ligger inne på förlossningen och kämpar för fullt! Lycka till vännen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback