Underbar doft!


Så där ja!
Nu har jag städat klart!
Så de sista tre dagarna har det blivit dammat, dammtorkat, putsat, rengjorda speglar, toaletter, handfat, innerdörrar, dörrkarmar, skåpluckor, lådfrontar och avtorkade vitvaror. Samt rengjort spis, ugn, fläkt, utsug, badkar, handfat, kake och så har vi dammsugit överallt, torkat rent alla rör i badrum och duschrum samt skurat hela lägenheten och torkat av tapeter där Emilia gått och kladdat.
Har säkert gjort mer men kommer inte på något just nu, så jag är nöjd.
Det enda som återstår nu är att invänta total upp fräschning av våra mattor som nu är skakade och ligger i snön! De resterande är tvättade och precis pålagda! *så underbart*
Så snart ska jag ta in våra hallmattor och lägga på dem och sen blir det att njuta av denna underbara rena doft som blandas med våra underbara doftljus!
I köket har vi ett ljus som luktar äppelpaj med vaniljtvist (underbart). I hallen har vi vanilla-dilce de leache (sååå god) och i sovrummet brinner några som luktar grönt äpple (en av mina stora favoriter då de luktar så himla fräscht) och i vardagsrummet brinner mitt älskade hurricane glasljus med svart hallon (det är ett ljus jag inte kan få nog av)!
Och sen i badrummet har jag precis bränt lite olja som luktar ingefära och citrongräs (totalt underbar doft)!!
Så hemma os oss luktar det massor just nu! Och jag älskar det!!!
Så vad ska mna hitta på nu då? Jo det ska jag berätta! Snart måste jag påbörja maten. Trodde inte jag skulle hinna göra något märkvärdigt idag så valde köttbullar med mos eller makaroner. Hade jag vetat att städningen skulle flyta på så här bra så hade jag valt kyckling med kroketter och bearnaisesås istället!
Men men...det kommer fler dagar, så vi kan ju alltid ta det imorgon om det skulle vara så. Om nu inte någon kommer och ber om det för då fixar jag det ändå! Allt för min familj! *love them so much*
Men nu ska jag ta och avsluta här, kanske borde sänka musiken lite då t.om mina öron reagerar, så undrar hur mina grannar tänker då?? =P
Sen ska jag bara vara med min familj tills något bättre eller roligare dyker up. förhoppningsvis med familjen!
Ha en underbar dag i vårt fina väder!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Teoagnete

Very informative...God Bless


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback