Usch för tidiga....


....mornar. Juliette och hennes kompis kom upp och väckte mig vid 5.45. Inte kul!!!
Så är nog tur att vi har lite planer idag så tjejerna kommer ifrån varandra lite grann! *suck*
Men men.....det märks, annars kommer de garanterat bråka mer än igår...mer än någon av dagarna som gått den här veckan! *blää*
Själv är jag trött som ett as och jag kommer INTE bli piggare har jag en känsla av. Och självklart somnade jag ifrån filmen igår...igen!
Jag lider verkligen  med min make...jag ser nästan aldrig klar en film! =(
Men det kanske beror på allt jag gör under dagarna och att han inte kan slita sig från sina spel innan kl 22, de flesta kvällarna. =P
Så han kanske får skylla sig själv lite i alla fall!
Jaja....sak samma.....
Vad ska ni göra för roligt idag då? Någor kul på g?

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback