Vilodag igår...


Orkade inte skriva något igår då jag inte ens orkade göra några sysslor. Utan hela dagen tog jag det mest lugnt, lika bra att passa på när man har chansen till det.
Emilia spelade mest GB under dagen och var väldigt lugn och snäll. Sen åt vi lite mat och under seneftermiddag/kväll var Claes här och färgade mitt hår....det gick ju inget vidare.
Så nu får jag gå och se gulblond ut tills på onsdag då vi gör ett nytt försök och jag hoppas det går bättre då. Vill gärna inte ha mörkt hår längre. Men i allra värsta fall får jag ha det...tillsvidare. *snyft*
*Peruk? JA TACK!!!*
.
Idag kommer det nog inte hända så mycket mer heller. Lite sysslor att göra, inhandla lite mjölk och sen måste jag fixa lite lunch.
Eftermiddagen kommer jag förhopppningsvis tillbringa med underbarste Elle då det är tisdag och egentligen dags för våran tjejkväll. Men då hennes sambo är i Norge på jobb och min make jobbar eftermiddag så kommer ingen av oss ifrån så istället för tjejkväll får det bli tjejeftermiddag! =D
Annars har jag inga direkta planer. Och det har inte hänt speciellt mycket nytt eller roligt här heller. Så jag önskar er med detta en riktigt
Och så självklart:
Så kanske jag kommer in och skriver mer senare!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Angelika

Det är väl inte så att ni blekte håret rejält... rekommenderar silverschampo och lugn med håret.. hehe... du skulle ha bett mig jag är duktig på sånt och kan få fram det mesta med håret.. fast det kanske claes är oxå vill säga.. hur vill du ha håret då, vilken färg??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback