Vuxen tid!


Så där ja!
Nu har vi ätit, dukat av, torkat bord och fixat med disken! Och älsklingen har precis lagt vår lill älskling i sin säng med en film igång!
Snart kommer Elle med familj för en kväll med lite öl/cider och kortspel!
Till detta blir det ju självklart lite chilinötter! *mums filibaba*

Det ska bli såå himla gott och samtidigt såå himla skönt med lite vuxen tid och inte bara massa barn som "kacklar" i ens öra hela tiden!
Och extra skön blir kvällen då Emilia redan lagt sig! Och Juliette har vi varnat! Bråkar hon eller tjafsar eller blir för vild så åker hon i säng hon med! *punkt slut*
När vi var på systemet förut såg jag att det kommit en ny cider! En "spring edition" med mango-lime smak. Så jag var ju bara tvungen att köpa en för att testa! Jag hoppas den smakar gott. Fast mango brukar vara gott så den lär ju inte vara äcklig i alla fall! =P
Men men....nu ska jag ta en cigg, läsa lite mer i min bok innan de kommer. Vilket egentligen borde vara när som då vi sa kl 19 och det är precis vad klockan är nu! Men fint folk kommer sent! =P
Men jag önskar er alla en super trevlig lördagskväll och så skriver jag en liten uppdatering senare OM jag inte blir för trött eller för alkoholpåverkad! *fniss*

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback