Barnlediga!


Förmiddagen gick på rätt fort, typ, Emilia kollade barnprogram, medans jag läste ut min bok, i väntan på att älsklingen skulle vakna så vi kunde äta frukost tillsammans. Vid 9.30 orkade vi inte vänta längre, vilket nog var tur då han kom upp först 10.30! *fniss*
Vi fixade mat rätt tidigt då vår lilltjej tjatade om att hon var hungrig, som vanligt, och vi hann knappt duka av mm innan Juliette kom och frågade om hon fick sova hos grannen en natt till.
Vi disskuterade saken och pratade med mamman och sen vips så var vi barnlediga över natten! *underbart*
Så vi packade åt lillan, Juliette hämtade mer grejor och sen åkte vi till Välsviken för att inhandla lördagsgodis till Emilia och mjölk och grädde till mamma. Sen fortsatte vi hem till mamma och lämnade lillan.
Sen blev det hem, satt en stund på altanen och funderade på vad vi skulle göra. Började med att slappa, så han satte sig och spelade medans jag kollade fejjan lite samt ringde Elle.
Sen pratade vi lite och drog till Casablanca för att hyra film, till Välsviken för att köpa vitlöksbaguette och sen hem, bädda ut madrasser i vardagsrummet och älsklingen fixade baguetterna medans jag tog en dusch! *skönt*
Sen bäddade vi ordning, plockade fram allting och satte igång första filmen!
Den heter 13 och var bra men ett fruktansvärt dåligt slut!
Sen blev det en rökpaus innan vi satte på nästa film, men tyvärr kom vi inte långt innan min mage började värka och nu sitter jag här med magkatarr problem samt magknip och bara väntar på att det ska gå över. =(
Så jävla typiskt att det ska komma nu av alla tidpunkter!
Men jag hoppas verkligen det går över snart så jag kan krypa ner tillbaka bredvid min älskling för att fortsätta mysa och se klart filmen. Den vi kollar på heter The last exorsism och verkar si så där. Ännu så ligger den en bit under mina förväntningar så jag hoppas verkligen den blir bättre!!
Någon av er kanske vill låna min mage 2 timmar eller liknande? Jag skulle uppskatta det! =P
Nä...avslutar här och försöker vila bort smärtan. Så med detta önskar jag er alla en trevlig kväll!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback