Bla bla bla..... =P


Igår åkte Ziva hem, det känns rätt tomt här, men man hade henne inte så länge att det blev jätte tomt. *tur*
Det har varit två dagar fyllda med gos och lek, hade hoppats på mer, men blir sällan som man tänkt sig! Men det kommer fler gånger så det gör egentligen inte så mycket. =)
Mamma kom och hämtade lillsnutten vid halv 10 igår kväll och jag fick två presenter av henne! Den ena visste jag om, den andra var en överraskning! Och jag blev så jäkla glad. Nu kan jag dricka gott OCH samtidigt lukta gott! =D *sweeeeet*
TACK så jätte mycket mamma! Jag blev jätte glad och längtar tills jag ska använda dem båda! *puss och kram*
När mamma och Ziva hade åkt så gjorde jag mig iordning för natten och la mig. Tog ett tag innan jag somnade, men lyckades till slut.
Och så vaknade man till strålande sol i morse! *underbart*
Det är lika underbart som åskvädret här om dagen....eller ja, åskan klarar jag mig utan men jösses vilken fin solnedgång det var!!! *me like*
(min mobilkamera är lite dålig så inte världens bästa bilder, men det syns i alla fall)
Gårdagen gick fort, skrev väldigt lite här då med, men det går ändå. Både ni och jag överlever det. Istället läste jag en hel del, men på något vis har jag tappat koncentrationen när jag läser så jag får ta många pauser. Så nu är det inte direkt så att jag läser ut en bok på en dag. =P
Men det kommer tillbaka när jag finner den ro som krävs för det! =)
Idag vet jag inte vad det blir....måste städa lite, skulle verkligen behöva handla (får se om älsklingen åker och gör det eller om jag får fixa med det) och så skulle jag vilja få hit en vän på fika och överraskning eller liknande då h*n fyller år idag. Men tror inte det blir det lättaste! *hmmm*
Annars är det lugnt. Kanske får besök i eftermiddag men känner jag den här personen rätt så kommer det antagligen inte bli något eller så hör h*n inte av sig. =S
Men men....det finns annat att göra och om vädret håller i sig och om det kanske slutar blåsa lite så kommer det vara riktigt underbart att vara ute sen! *hoppas*
Och nu tappade  jag bort mig, då lillan bråkar och vägrar lyssna, plus att jag fick jävligt ont i magen då jag nu blivit uppstressad och irriterad då hon inte lyssnar alls på mig, så istället för att babbla så avslutar jag och kanske återkommer jag senare!
Ha en bra dag allihopa!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback